Individuální fyzioterapie

Trápí Vás akutní problém, trpíte dlouhodobějšími bolestivými obtížemi nebo se chcete v rámci prevence sami sobě více věnovat?

Díky individuální fyzioterapii se naučíte lépe vnímat své tělo a efektivně s ním pracovat tak, aby se míra Vaší bolesti co nejvíce snížila, stali jste se odolnějšími a mohli jste se tak s chutí vrátit ke svým oblíbeným aktivitám.

S čím Vám mohu pomoci:

• funkční poruchy a bolestivé stavy pohybového aparátu

• stavy po úrazech a operacích kloubů, kostí, šlach a svalů

• degenerativní a zánětlivá onemocnění kloubů a šlach

• skolióza, vrozené kloubní vady

• závratě

• gastroezofageální reflux

• funkční poruchy trávicího ústrojí

• bolestivá menstruace

• jizvy a pooperační stavy

Diagnostika pohybového aparátu

Nedílnou součástí každé individuální fyzioterapie je především důkladné vyšetření a odebrání anamnézy. Znalost Vašeho současného zdravotního stavu i předchozích obtíží je pro stanovení terapeutického plánu nesmírně důležitá. Během diagnostiky pečlivě vyšetřuji celkový stav pohybového aparátu a analyzuji pohybové vzorce.

Terapeutický plán

Dalším základním kamenem úspěšné terapie je stanovení terapeutického plánu. Ten se vždy snažím "ušít" na míru Vám a Vašim současným potřebám. Je důležité si dopředu určit, jak se bude v konkrétních fázích terapie postupovat a jaké terapeutické prvky zvolit.

Měkké techniky a mobilizace kloubů

V rámci samotné terapie využívám nejrůznější manuální techniky pro práci s měkkými tkáněmi a klouby. Nejčastěji pracuji se svalovými trigger pointy, fasciemi a provádím šetrnou kloubní mobilizaci.

Cvičení

Dalším neoddělitelným prvkem terapie je bezesporu cvičení. Cvičební plán sestavuji v závislosti na tom, s jakým problémem přicházíte a jaký cíl terapie si stanovíme. Během cvičení nejraději využívám prvky DNS konceptu, konceptu Spiraldynamik a dalších cvičebních metod na neurofyziologickém podkladě. Těchto metodik se však striktně nedržím a jednotlivé cviky se vždy snažím uzpůsobit Vašim aktuálním potřebám. Pohybový systém vnímám jako jeden komplexní celek a této filozofie se držím i během analýzy pohybu a sestavování jednotlivých cviků. V problematice cvičení se navíc neustále vzdělávám a sleduji nejnovější trendy a vědecké poznatky.